Wyświetlanie 37–48 z 64 wyników
Moon
Ambitne brytyjskie niezależne sci-fi z Samem Rockwellem w roli głównej.
Czemu ambitne?
Bo to przy okazji solidny dramat o tożsamości i samotności. Całkiem nieźle jak na pełnometrażowy debiut reżysera.
Z drugiej strony, jak jesteś synem Davida Bowie, to historie o samotnych kosmonautach powinieneś mieć we krwi.
Polecamy zarówno plakat jak i film. I vice versa.
Format B2. 500 x 707 mm. Wysokiej jakości druk pigmentowy na matowym papierze 230 g.
Artysta: Mirosław Gurzyńśki
Projektant graficzny i plakacista. Właściciel toruńskiego studia Organizm. W swoich projektach łączy uważną obserwację z metaforą, dowcipem i minimalizmem. Miłośnik „Planety Małp”, starych polskich komedii i dobrze wydanych płyt.
The Fresh Prince of Bel-Air
Wystarczy zobaczyć czołówkę, żeby wiedzieć o co chodzi. Will Smith wdaje się w bójkę i zostaje odesłany z ubogich przedmieść Filadelfii do bogatego wuja, co owocuje sympatyczną komedią o społecznych mezaliansach i jednym z popularniejszych sitcomów lat 90-tych. Geoffrey, Vivian, Carlton i oczywiście sam "Fresh Prince" zabawiali widzów przez sześć sezonów, po czym Will Smith zrobił oszałamiają karierę i teraz stać go na nie jedną, ale nawet dwie albo trzy rezydencje w Bel-Air, tak więc happy end pełną gębą.
Format B2. 500 x 707 mm. Wysokiej jakości druk pigmentowy na matowym papierze 230 g.
Artysta: Mirosław Gurzyńśki
Projektant graficzny i plakacista. Właściciel toruńskiego studia Organizm. W swoich projektach łączy uważną obserwację z metaforą, dowcipem i minimalizmem. Miłośnik „Planety Małp”, starych polskich komedii i dobrze wydanych płyt.
Star Trek
W niekończącej się dyskusji o tym czy lepsze są "Gwiezdne Wojny" czy "Star Trek", zdecydowanie stoimy po stronie tego drugiego. Może dlatego, że bardziej przemawia do nas idea eksploracji kosmosu niż bajka o księżniczkach i rycerzach...
A może po prostu dlatego, że SS Enterprise jest lepiej zaprojektowanym statkiem niż Sokół Millenium?
Tak czy inaczej, u nas tylko Kirk, Picard, Klingoni i napęd warp. Disney i tak zarobi swoje.
Format B2. 500 x 707 mm. Wysokiej jakości druk pigmentowy na matowym papierze 230 g.
Artysta: Mirosław Gurzyńśki
Projektant graficzny i plakacista. Właściciel toruńskiego studia Organizm. W swoich projektach łączy uważną obserwację z metaforą, dowcipem i minimalizmem. Miłośnik „Planety Małp”, starych polskich komedii i dobrze wydanych płyt.
Alternatywy 4
Stanisław Bareja odniósł w swoim życiu wiele artystycznych sukcesów.
Jednym z nich są "Alternatywy 4" - polski serial komediowy, który nie jest debilny.
W dodatku z plejadą polskich gwiazd, która rzeczywiście GRA swoje role a nie tylko odcina kupony od nazwiska. W dodatku komentarz społeczny o stanie polskiego budownictwa mieszkaniowego. W dodatku jeden z wątków opowiada o robocie stworzonym tylko po to, żeby stać w sklepowej kolejce! W dodatku Roman Wilhelmi jako aparatczyk, karierowicz i szuja.
HBO może się schować. Współczesny serial wymyślił Bareja.
Format B2. 500 x 707 mm. Wysokiej jakości druk pigmentowy na matowym papierze 230 g.
Artysta: Mirosław Gurzyńśki
Projektant graficzny i plakacista. Właściciel toruńskiego studia Organizm. W swoich projektach łączy uważną obserwację z metaforą, dowcipem i minimalizmem. Miłośnik „Planety Małp”, starych polskich komedii i dobrze wydanych płyt.
The Karate Kid
Każdy kto kiedykolwiek się przeprowadzał zna ten ból. Człowiek idzie na plażową prywatkę i zaraz przyczepią się do niego dupki z Cobra Kai. Daniel LaRusso miał ten sam problem. Na szczęście z pomocą pana Miyagi, nauczył się woskować samochód i kopać z pozycji żurawia.
Jeden z lepszych, jeśli nie najlepszy, młodzieżowy film o karate.
Do powieszenia w osiedlowym dojo. Zaraz obok drzewka bonsai.
Format B2. 500 x 707 mm. Wysokiej jakości druk pigmentowy na matowym papierze 230 g.
Artysta: Mirosław Gurzyńśki
Projektant graficzny i plakacista. Właściciel toruńskiego studia Organizm. W swoich projektach łączy uważną obserwację z metaforą, dowcipem i minimalizmem. Miłośnik „Planety Małp”, starych polskich komedii i dobrze wydanych płyt.
Seksmisja
Szownistyczne post - apo? Czy może niewinna komedia o absurdach totalitaryzmu? Prawda jak zwykle ukryta w skali szarości. Niepodważalnym faktem pozostaje na pewno aktorski majstersztyk Jerzego Stuhra.
Format B2. 500 x 707 mm. Wysokiej jakości druk pigmentowy na matowym papierze 230 g.
Artysta: Mirosław Gurzyńśki
Projektant graficzny i plakacista. Właściciel toruńskiego studia Organizm. W swoich projektach łączy uważną obserwację z metaforą, dowcipem i minimalizmem. Miłośnik „Planety Małp”, starych polskich komedii i dobrze wydanych płyt.
Mały ptaszek
Czy czujecie się czasem przytłoczeni... wszystkim? Ten mały ptaszek na bardzo dużym plakacie pomoże Wam odnaleźć właściwą perspektywę.
Format B2. 50 x 70 cm. Wysokiej jakości druk pigmentowy na matowym papierze 230 g.
Artysta: Andrzej Kilanowski
Grafik, ilustrator, projektant graficzny i uznany malkontent. Autor komiksowego paska o depresyjnym nosorożcu. W wolnych chwilach gra i śpiewa w kapeli Nietrzask.
Rzadko uzupełnianie portfolio TUTAJ.
Siedem życzeń
Hator! Hator! Hator!
Zaklęcie znane każdemu dziecku urodzonemu w latach 80-tych i w starożytnym Egipcie.
Jeśli zostało ci do wykorzystanie jedno z siedmiu życzeń to nie musisz się dłużej zastanawiać, wystarczy, że spojrzysz czarnemu kotu prosto w oczy!
Format B2. 500 x 707 mm. Wysokiej jakości druk pigmentowy na matowym papierze 230 g.
Artysta: Mirosław Gurzyńśki
Projektant graficzny i plakacista. Właściciel toruńskiego studia Organizm. W swoich projektach łączy uważną obserwację z metaforą, dowcipem i minimalizmem. Miłośnik „Planety Małp”, starych polskich komedii i dobrze wydanych płyt.
Blade Runner
Czy androidy śnią o elektrycznych owcach? Czy wszystkie te chwile znikną jak łzy na deszczu?
Czy to możliwe, że Rutger Hauer to najbardziej niedoceniany aktor swojego pokolenia?
Klasyk Ridleya Scotta to majstersztyk sci-fi, a kino sci-fi to, przede wszystkim, trudne pytania.
Więc skupcie się i odpowiadajcie jak najszybciej, bez zastanowienia.
"Idziesz po pustynii i widzisz żółwia..."
Format B2. 500 x 707 mm. Wysokiej jakości druk pigmentowy na matowym papierze 230 g.
Artysta: Mirosław Gurzyńśki
Projektant graficzny i plakacista. Właściciel toruńskiego studia Organizm. W swoich projektach łączy uważną obserwację z metaforą, dowcipem i minimalizmem. Miłośnik „Planety Małp”, starych polskich komedii i dobrze wydanych płyt.
Brazil
Terry Gilliam odkłada na bok wycinankową animację, czyta Orwella i wychodzi mu z pod rąk, majstersztyk czarnej komedii.
Witajcie w totalitarnym świecie "Brazil" gdzie absurdalna maszyna biurokracji rządzi wszystkimi i wszystkim. Przypadkowo zabita mucha skazuje na śmierć człowieka a z całym system próbuje w pojedynkę walczyć anarchistyczny spec od klimatyzacji.
Plakat możecie powiesić sobie nad biurkiem w Ministerstwie Prawdy. Mucha nie siada.
Format B2. 500 x 707 mm. Wysokiej jakości druk pigmentowy na matowym papierze 230 g.
Artysta: Mirosław Gurzyńśki
Projektant graficzny i plakacista. Właściciel toruńskiego studia Organizm. W swoich projektach łączy uważną obserwację z metaforą, dowcipem i minimalizmem. Miłośnik „Planety Małp”, starych polskich komedii i dobrze wydanych płyt.
Dune
Kiedy David Lynch zabierał się za "Diunę" Franka Herberta wielu uważało tą epicką powieść za "nieekreanizowalną" a za scenariusz zabierali się m.in. Jodorowsky, Ridley Scott i Arthur P. Jacobs. Ostatecznie to jednak Lynchowi dane było powiedzieć "akcja" i w efekcie kino lat 80-tych dostało jedną z bardziej kontrowersyjnych produkcji. Film okazał się finansową klapą a obraz obejrzeć można było w kinach aż w trzech różnych wersjach. Koniec końców jednak filmowa "Diuna" niestrudzenie drążyła sobie miejsca w sercach widzów jak pustynne czerwię i egzemplarz filmu stoi teraz na półkach wszystkich szanujących się fanów sci - fi.
Format B2. 50 x 70 cm. Wysokiej jakości druk pigmentowy na matowym papierze 230 g.
Artysta: Mirek Gurzyński
Projektant graficzny i plakacista. Właściciel toruńskiego studia Organizm. W swoich projektach łączy uważną obserwację z metaforą, dowcipem i minimalizmem. Miłośnik "Planety Małp", starych polskich komedii i dobrze wydanych płyt.
Forbidden Planet
Słowa "klasyk" zdecydowanie się nadużywa, ale ciężko pisać o "Zakazanej planecie" nie sięgając po ten przymiotnik.
Film Freda M. Wilcoxa z 1956 to absolutny kanon filmów sci-fi. Rewelacyjne, jak na owe czasy, efekty specjalne, pierwsza ścieżka dźwiękowa z użyciem muzyki elektronicznej i prekursorska postać inteligentnego robota! O młodym Leslie Nielsenie nie wspominając!
Plakat z cyklu. Koniecznie obejrzyjcie pozostałe! Diuna, Brazil, Blade Runner
Format B2. 500 x 707 mm. Wysokiej jakości druk pigmentowy na matowym papierze 230 g.
Artysta: Mirosław Gurzyńśki
Projektant graficzny i plakacista. Właściciel toruńskiego studia Organizm. W swoich projektach łączy uważną obserwację z metaforą, dowcipem i minimalizmem. Miłośnik „Planety Małp”, starych polskich komedii i dobrze wydanych płyt.